Polski Związek Jeździecki

Serwis używa cookies.
Możesz je zablokować.

Sprzedam konia - czyli jak prawidłowo i skutecznie stworzyć ofertę sprzedaży

Często ofertę sprzedaży piszemy w krótkiej, wolnej chwili, bez namysłu i w pośpiechu. Zamieszczamy pierwsze lepsze zdjęcia i zbyt mało informacji. I tu popełniamy największy błąd, zmniejszając nasze szanse na szybką i skuteczną sprzedaż konia.


Warto jednak poświęcić kilka minut więcej na stworzenie dobrej oferty.


Jak powinno wyglądać ogłoszenie koni na sprzedaż by przyciągało uwagę? Oto kilka porad:


  • dodaj maksymalną liczbę zdjęć. Zdjecia powinny przedstawiać konia w całości, bokiem, w pozycji stój z jednej i drugiej strony bez siodła, natomiast na pozostałych zdjęciach powinniśmy zaprezentować umiejętności konia pod siodłem, w zaprzęgu itp. Zdjęcia powinny być dobrej jakości, wyraźne, z niedalekiej odległości, ich liczba powinna wynosić ok 6 szt

  • opis sprzedawanego konia to spora część sukcesu. Opisz charakter swojego konia, najważniejsze zalety, umiejętności, sukcesy. Można też poinformować dla kogo jest ten koń, czy dla dziecka, czy dla osoby dorosłej itp. Postarajmy się przedstawić jak najwięcej informacji, wzrost, maść, płeć, imiona rodziców itp. Dużym plusem jest też skan paszportu.

  • filmiki powinny być krótkie i przedstawiać konia w ruchu pod siodłem jak i bez. Prezentacja bez siodła powinna się odbyć w swobodnym ruchu w ręku lub na wybiegu w 3 chodach, pod siodłem również prezentujemy konia w 3 chodach pokazując maksimum jego umiejętności.

  • Dane kontaktowe - najlepiej podać adres email oraz numer telefonu. Wielu użytkowników podając tylko adres email uniemożliwia inną formę kontaktu. Bardzo ważna jest też lokalizacja.

Warto również wypromować naszą ofertę wykupując ogłoszenie płatne, często są to niskie opłaty (2 zł - 10 zł) w porównaniu z wartością sprzedaży konia. Wykupując ofertę płatną mamy możliwość dodania większej liczby zdjęć, zamieszczenia linków, a dodatkowo nasze ogłoszenie znajduje się na początku kategorii lub jest wyróżnione innym kolorem. Nasza analiza ogłoszeń wykazała, że konie prezentowane w ogłoszeniach wyróżnionych w ciągu jednego miesiąca sprzedały się w 80%, natomiast konie z ogłoszeń niewyróżnionych tylko w 40%. Z analizy wynika, że wyróżnienie zwiększa szansę sprzedaży o 100%.


Tak przygotowana oferta sprzedaży konia przyciągnie uwagę potencjalnych chętnych do jego zakupu, a przecież właśnie o to nam chodzi.



Sprzedam konia -  czyli jak prawidłowo i skutecznie stworzyć ofertę sprzedaży
 
Powered by Arfooo directory © 2007 - 2016    Generated in 0.060 Queries: 8    Kontakt    Newsletter Regulamin